Frakt

Normalt har kunden varene etter 5-10 dager fra vi har mottatt din bestilling. Under høysesong kan det ta litt lengre tid. Varene sendes som vanlig pakke med Posten eller Schenker. Man får beskjed når pakken kan hentes. Ved store pakker leveres dette på leveringsadressen uten ekstra kostnader. Uavhentede pakker For uavhentede pakker, forbeholder Canadian Outdoor seg retten til å debitere kunden kostnadene for returfrakt og håndteringskostnader. Vi tar forbehold om at vi ikke har alle varer på lager til enhver tid. Om en bestilling ikke kan leveres komplett, vil manglende varer bli ettersendt gebyr/fraktfritt.

Refundering av varer

Kjøpte varer kan refunderes innen 30 dager etter varen ble mottatt. Dette skal alltid gjøres ved kjøpstedet. Varer som ble kjøpt på www.canadian-outdoor.no kan sendes direkte til Canadian Outdoor (Espegard AS), Jegermoen 1, 3570 ÅL. Det aksepteres kun ubrukte varer med original merkelapp og emballasje.

For å gjøre returprosessen enklere anbefaler vi følgende trinn:
1. Ta konaktt med vår kundeservice gjennom kontakskjemaet.
2. Du vil da motta svar fra kundeservice med informasjon.
3. Pakk varen tilbake i originalemballasje og adresser denne

Tilbakebetalingsprosess

Vi vil gjennomføre tilbakebetalingen via samme betalingsmetode som du valgte for ditt kjøp. Eksempel: Hvis du har betalt med kredittkort vil vi refundere balansen til kredittkortet ditt. Tilbakebetalingen skjer innen maks. 14 kalenderdager etter mottak av returnerte varer.

Garanti

Vi har en reklamasjonsperiode på 2 år, som begynner å løpe idet varene mottas.
Vi refunderer utgiftene til returporto hvis klagen tas til følge.

Transportskader

Mottar du som kunde en vare fra Canadian Outdoor med transportskader bør du gjøre følgene:
1. Gi beskjed til speditør (Postnord, Schenker). Ikke signer fraktbrevet for mottagelse. Du må ikke ta imot varen dersom den har store transportskader.
2. Kontakt Canadian Outdoor over kontaktskjema eller ring oss +47 32 08 63 30.